יום שבת, 2 ביוני 2012

בת המצווה

פתאום להיות אחרי, כמה כייף וכמה זיכרונות נעימים נוספו למרקם החיים.

כבר חודשים שלתוך שגרת החיים התווספה לנו ההתרגשות של ה-"בת מצווה" של תמי. מה נעשה,איך נעשה, איפה נעשה ובעיקר איך בכל ההתרחשות הזו נשאיר מקום למה שאנחנו ואיך שאנחנו בלי לפגוע חלילה בשמחתה של כלת השמחה. מלאכת הרקמה והשילוב הייתה קשה אך בדיעבד היא עבדה לנו מצוין וכל משפחת אלסטר ואיל יצאו מרוצים- הישג בלתי מבוטל בעליל!

התחלנו מבחירת מקום- מסעדת מנואלה האיטלקית בזיכרון יעקב  ממוקמת באחת מסמטאות המדרחוב. עם פטיו מקסים ובעיקר אוכל נפלא שלא נפל באיכות גם באירוע עצמו. השירות היה אדיב, יעיל ומפרגן לכל אורך הדרך והסיר דאגה מלבנו, אם יורשה לי לומר,השירות היה לא יסולא בפז J.

לאחר בחירת המקום התחלנו לחשוב איך הופכים אותו לשלנו לערב אחד. לאחר לילות ללא שינה- קצת מדאגה והרבה כי אז צצים הרעיונות הטובים ביותר נפלה ההחלטה על הקישוטים ובעקבותיהם העוגה!

גווני האירוע,נבחרו על ידי תמי ונעו סביב סגול, סגלגל, קצת ורוד להחיות את הסגול והסגלגל ועוד קצת סגול.

התחלנו בלהכין כדורי חוטים כמעמדים לנרות  לשולחנות עשויים מבלונים, צמר, דבק פלסטי ווזלין.הדגשים שעזרו לנו היו:
  • למרוח את הבלונים בווזלין בנדיבות. אחרת האוויר יוצא מהבלון והצמר שוקע איתו ומאבד צורה.
  • לתת מספיק זמן יבוש- רצוי כמה שעות טובות.

המשכנו עם שרשראות סרטים. על סרט ארוך קושרים ממגוון סרטים קשר סבתא אחד וזהו זה.



בכדי להודות לאורחינו בסוף המסיבה הכנו נשיקות עם הדפס  " תודה שבאתם, תמי" בכתב ידה עם פרפר שהיא ציירה ובעזרת חבר טוב שעזר לנו עם הגרפיקה יצרנו נשיקות עם הקדשה אישית. וכל משתתף קיבל שקית נשיקות ביציאה.


ולקראת סיום עוגת הבת מצווה- היות ואין מצב שאני אעמוד מול קהל ( אפילו לא כזה המורכב מכל אהובי) ואדבר התאמתי את העוגה ליכולות שלי. על העוגה היה פיסול של תמי עושה עמידת ידיים- שכן כל מי שמכיר אותה יודע שאם היה אפשר כך היא הייתה מבלה את כל היום. שתי הקומות מתחת היו לבנות ובכל קומה לקישוט היו כיסי טלאים מבצק סוכר שלתוך כל אחד הוכנס פתק קשור לסרט (תואם לסרטים של השרשראות) ובכל פתק איחול ממני לתמי.



ולסיום סיום, נהנו עד מאוד מאירוע נשארנו עם זיכרונות נפלאים. כל מה שנותר זה להודות לסבים על העזרה וההשקעה, כולל מצגת/ סרט לאירוע וצילומים ועוד ועוד , לכל אורחינו האהובים שהגיעו לחגוג איתנו וכיבדו אותנו בנוכחותם ובנדיבותם, למאיה שהייתה כה נרגשת ואוהבת ובעיקר לתמי ילדת הפלא שלנו שמגיע לה כל הטוב שבעולם!


8 תגובות:

  1. נראה מהמם!
    ושאלה - איפה אפשר להזמין שקפים לנשיקות עם גרפיקה אישית?

    השבמחק
    תשובות
    1. ב"סער" בגן שמואל. בפוסט "נשיקות עם הדפס- באהבה!" יש קישור אליהם.

      מחק
  2. מצויין! תודה רבה!
    יש לך בלוג מקסים!!

    השבמחק
  3. לפז ~~~!
    מזל טוב לבת המצווה של תמי!!גם אני מתה על סגול וכל גווניו-הצבע מלווה אותי מהחתונה שלי בפרחים,באיפור,בתכשיטים.מאד מחוברת לסגול מאז.
    הכל מקסים ואת יצרתית ומוכשרת ובעלת רעיונות גדולים.
    מזל טוב ובשעה טובה.בטח כייף להיות אחרי..למרות הכייף שבעשייה לפני.
    מכל הלב עדי לוי.

    השבמחק
  4. אני מאוד אוהבת לקבל תגובות מהקוראים שלי. אני גם מאוד אוהבת לפרגן ליוצרים, בלוגרים , מוכרים, קולגות ועוד ועוד. אך אני לא אוהבת שזרים מנצלים את הבלוג שלי לפירסום אישי. הבלוג שלי הוא הבית שלי- אורחים מוזמנים תמיד משיגי גבול לא רצויים כאן.
    נאלצתי להסיר כמה פרסומים כאלו לאחרונה ולכן אני אודה לכל מי שרוצה לפרסם דרך הבלוג שלי לבקש רשות ולתת לי את האפשרות להחליט מי ומה יפורסם. בד"כ אני מאוד שמחה לשיתופי פעולה.
    תודה מראש
    פז

    השבמחק
  5. הכל נראה מדהים ומעורר השראה.
    שאלה - האם את אפית את העוגה..? היא יפיפיה. אם כן - יהיה נהדר לקרוא קצת על התהליך ועל טיפים בעניין. ואם לא - תוכלי לכתוב מי אפה אותה?
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה סיון.
      את הכל אני הכנתי- כולל העוגה והפיסול עליה.
      תהליך ההכנה ארוך, כרגע אין לי הדרכה לכל השלבים אך אני מעבירה סדנאות לעבודה עם בצק סוכר ואני מקווה בהמשך גם לצרף הדרכות. אם את מעונינת בעוד פרטים אשמח לדבר איתך 052360934
      פז

      מחק