יום חמישי, 12 בנובמבר 2015

פשטידת ברוקולי וסוד

אני לא בטוחה שהסערה סביב אבקת המרק מוצדקת.... יש דעות לכאן ולכאן אבל עם הפטנט הקטן הזה אין צורך באבקת מרק, הטעם שנוסף לאוכל הוא נפלא הכל טבעי ועובד נפלא במרקים ובפשטדות, במאפים ובלחמים בקיצור שווה!

אני לא זוכרת איפה נתקלתי ברעיון, הוא לא שלי והוא גאוני. סליחה עם הממציא ששמו נשכח ממני...

הסוד הוא לקחת פטריות מיובשות ולטחון אותן במעבד מזון לאבקה דקה ולהוסיפה למתכון. חשוב לשים לב שהשילוב של פטריות מתאים לטעמים אך פרט לכך ההצלחה מובטחת. אני מחזיקה במזווה צנצנת עם פטריות טחונות מוכנה לכל מצב.





פשטדת ברוקולי

חומרים-

800 גרם ברוקולי טרי חלוט או קפוא מופשר וחתוך לחתיכות קטנות
500 גרם גבינה לבנה
125 גרם גבינה בולגרית מפוררת
6 ביצים
מלח/ פלפל
3 כפות פטריות מיובשות טחונות
½ כוס קמח רגיל או קמח אורז מלא
40 גרם גבינה צהובה מגוררת ( פרמז'ן או קשקבל או מוצרלה)

הכנה-
  • מחממים תנור ל- 190 מעלות, משמנים קלות את התבנית  שבה נשתמש.
  • בקערה גדולה מערבבים את כל החומרים היטב למעט הברוקולי והגבינה.
  • מוסיפים את הברוקולי מערבבים לפיזור אחיד. יוצקים את הבלילה לתבנית.
  • מפזרים את הגבינה מעל באופן אחיד ומכניסים לתנור.
  • אופים במשך כ- 45 דקות עד להשחמה והתיצבות, מגישים חם.


את המתכונים אני נותנת לכם באהבה רבה.
אשמח מאוד לשמוע מכם- מה חשבתם, האם ניסיתם, הצליח? או חלילה לא? רוצים לדעת אם אפשר לשנות 
משהו? היה משהו לא ברור? כתבו לי בתגובות כך שאדע.

בתאבון

פז

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה